Irodabérlés – professzionális munka környezet, rugalmasan és költséghatékonyan

Jó munkakörnyezet a minőségi munka alapja. Érjen el Ön is kiemelkedő üzleti sikereket egy, az Ön vállalkozásának profiljához és méretéhez illő, teljesen berendezett és felszerelt irodával, amelyet rugalmasan és kezdő befektetés nélkül használhat. Tudjon meg többet:

Irodabérlés szolgáltatás – innovatív iroda megoldások

A Bázis Office irodabérlés szolgáltatásával Önnek nincs más dolga, csak munkához látni a kész irodában, hiszen minden másról mi gondoskodunk.

A Bázis Office irodaszolgáltatásnak számtalan előnye van, amelyeket vállalkozása egytől-egyig ki is aknázhat. Többek között a Bázis Office Center előnye az is, hogy

1. költséghatékony – hiszen nem kell beruháznia infrastruktúrára, bútorokra, mert minden a rendelkezésére áll. Ezenkívül csak azután kell fizetnie, amekkora irodahelységet használ, nem kell területi díjat fizetnie a közlekedők, a konyha, a mellékhelységek, a fogadótér és a recepció használatáért. Az irodabérlés szolgáltatásunkat pedig akár rész munkaidőben, időarányosan is igénybe veheti

2. rugalmas – mert illeszkedik cége igényeihez, akár egyszemélyes, akár többszemélyes irodára van szüksége

3. a berendezett és felszerelt innovatív irodák, munkahelyek azonnal igénybe vehetőek, nincs várakozás, nincs elvesztegetett idő

4. teljes irodai infrastruktúrát biztosít, amelybe a telekommunikációs háttér (korlátlan szélessávú Internet, komplex telefon és faxszolgáltatás) és a teljes irodatechnikai háttér (fénymásoló, fekete-fehér és színes nyomtatók, szkenner, fax, nagy kapacitású szerverek és projektor) is beletartozik

5. az irodaház a hét minden napján, a nap minden órájában 7/24-ban nyitva áll Ön előtt, a kártyás beléptető rendszerrel a munkaidő csak Öntől függ, szabadon használhatja irodáját

6. modern „A” kategóriás irodaházi körülmények között biztosít professzionális munkahelyet Önnek és kollégáinak

7. egy elegáns iroda épületben, a Vár és a Rózsadomb szomszédságában, frekventált helyen található, így impozáns, mégis könnyen megközelíthető bázist biztosít vállalkozásának

8. az informatikai rendszer kezelését és karbantartását IT szakemberek végzik

9. a széles körül recepciós szolgáltatás, amely biztosítja a zavarmentes munkamenetet. Hiszen a recepción sokéves tapasztalattal rendelkező kollegáik a telefon, posta és fax forgalmat teljes körűen kezelik, saját cégnevén fogadják telefonhívásait, magyarul vagy akár angolul. Emellett egyéb adminisztrációs háttérfeladatok lebonyolításában titkárnői szolgáltatások elvégzésében (óradíjas elszámolásban) és fordítás, tolmácsolás, adatrögzítés menedzselésében is számíthat rájuk.

Tapasztalja meg az irodabérlés minden előnyét – kérje személyre szabott ajánlatunkat >>

Irodabérlés az igényeire szabva

A Bázis Office Centerrel kompromisszumok helyett olyan irodát választhat vállalkozásához, amely leginkább illeszkedik elképzeléseihez. Tegye üzleti tevékenységét még hatékonyabbá, az Ön igényeinek legmegfelelőbb irodai szolgáltatásunkkal. Válassza ki az Önnek legideálisabb megoldást:

Teljes munkaidős irodai megoldások

Teljes munkaidős iroda – lehetőséget biztosít cégének, hogy egy teljesen felszerelt irodát akár azonnal – az Ön részéről bármilyen beruházás igénye nélkül használhassa, és a fent említett előnyök mindegyikét kiaknázza.

Kérje személyre szabott ajánlatunkat a teljes munkaidő irodabérlésre >>

Projekt iroda

A maximális rugalmasság jegyében a Bázis Office Centerben lehetősége van 1-2 hétre, vagy hónapra, időszakos jelleggel igénybe venni az irodákat, amíg az adott projekt lebonyolításához szüksége van rá. Professzionális irodák, azonnali kezdéshez, csak annyi időre, amennyire kell.

Kérje személyre szabott ajánlatunkat a projekt irodabérlésre>>

Induló iroda

A cég indulásához szükséges előkészítő feladatok ellátásához is választhatja a Bázis Office Center irodáit. Aknázza ki a professzionális háttér minden előnyét az első hónapokban. Indítsa el cége tevékenységét induló iroda szolgáltatásunkkal, míg meg nem találja hosszú tavú irodáját.

Kérje személyre szabott ajánlatunkat az induló irodabérlésre >>

Átmeneti iroda

Két irodai megoldás között, vagy a felújítás, átalakítás idejére áthidaló megoldást keres? A Bázis Office Center átmeneti iroda szolgáltatása lehetővé teszi, hogy a cég tevékenységét fennakadás nélkül tudja végezni ebben az időszakban is.

Kérje személyre szabott ajánlatunkat az átmeneti irodabérlésre >>

Részidős irodai megoldások

A Bázis Office Center lehetővé teszi, hogy teljesen felszerelt irodákat, munkahelyeket és professzionális infrastruktúrát vegyen igénybe költséghatékonyan, időarányosan (óradíj alapú elszámolás). Itt csak az Ön cégének üzletmenetétől függ, mikor és mennyi időre veszi igénybe szolgáltatásainkat.

Lehet az akár napi 1-2 óra, heti 1-2 nap, vagy akár havi pár nap is. A részidős irodai megoldás keretében Ön, az irodabérlés minden előnyét kiaknázhatja, azonban csak annyit fizet, amennyi időt valójában eltölt a Bázis Office Centerben.

A részmunkaidős irodabérlés szolgáltatás ideális megoldás azok számára,

• akik nem használnak ki napi 8 órában egy irodát,
• akiknek fontos a költséghatékonyság,
• akik már nem tudnak/akarnak saját otthonukban dolgozni,
• akiknek nincs saját irodájuk,
• akiknek nincs hol bonyolítaniuk az üzleti tárgyalásaikat,
• akiknek a hiányos infrastruktúra, kiszolgáló személyzet, vagy a nem kellően reprezentatív környezet miatt nem megfelelő jelenlegi irodájuk